Inloggen mijn Rijkerswoerd Ledenpas

Hoe werkt online shoppen met de GroupCard?

 

1. Ga naar de homepage van deze site en LOG IN

2. klik op de link met 2500 webshops.

3. Zoek uw webshop en kijk welk voordeel u heeft. Klik op "Ga naar shop".

4. Via dit scherm gaat u naar de webshop van uw keuze. Bezoek tussendoor geen andere websites maar blijf op de gekozen website.

5. Doe op de website de aankopen zoals u gewend bent. U ziet uw korting niet op uw factuur van de webshop maar u ontvangt uw korting na goedkeuring en uitbetaling als spaarsaldo op uw Groupcard. Het saldo kunt u gebruiken voor aankopen bij fysieke winkels.


6. Log in op de GroupCard website om uw online spaarsaldo te bekijken. Uw online aankoop is binnen 48 uur zichtbaar!

7. In uw account kunt u uw online spaarsaldo zien. Vaak zal dit eerst in behandeling zijn. De webshop heeft even tijd nodig om uw saldo goed te keuren. Indien uw online goedgekeurde spaarsaldo boven de 1.000 punten is kunt u deze punten laten storten op uw Groupcard door te klikken op het GROENE uitroepteken!

Met dit tegoed kunt u weer betalen bij fysieke aangesloten winkels.

!! Uitgebreide toelichting over het gebruik van je Rijkerswoerd Ledenpas bij online aankopen vind je hier!

Veel gestelde vragen

 

  • Hoe lang duurt het voordat de vergoedingen in mijn account worden bijgeschreven?

Vergoedingen zijn over het algemeen binnen 2 tot 3 dagen zichtbaar in jouw account op Groupcard. Bij de status van de vergoeding staat na bijschrijving meestal In behandeling. Dit betekent dat jouw aankoop is geregistreerd, maar nog moet worden goedgekeurd door de webshop. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Vaak binnen enkele dagen, maar soms duurt het enkele weken. Zodra de webshop jouw aankoop heeft goedgekeurd, wordt de status in jouw account op Groupcard aangepast en kan je, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, uitbetaling aanvragen.

  • Wat is de betekenis van de statussen van mijn aankopen?

Bij elke aankoop in jouw account op Groupcard staat de status van de aankoop vermeld. Er zijn verschillende statussen mogelijk:

  • In behandeling: Jouw aankoop is geregistreerd, maar moet nog worden gekeurd door de webshop.
  • Afgekeurd: Jouw aankoop is niet goedgekeurd door de webshop en kan daarom ook niet worden uitbetaald door Groupcard.
  • Goedgekeurd: Jouw aankoop is goedgekeurd door de webshop en kan, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, worden uitbetaald.

De status van een aankoop wordt automatisch gewijzigd, zodra wij een wijziging ontvangen van de betreffende webshop.

  • De status van mijn aankoop is nog steeds 'In behandeling'. Wanneer wordt deze goedgekeurd?

Aankopen krijgen de status goedgekeurd zodra de betreffende webshop de aankoop heeft goedgekeurd. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Sommige webshops keuren de aankopen binnen enkele dagen, terwijl het bij andere webshops enkele weken kan duren.

  • Waarom is mijn aankoop niet zichtbaar in mijn account?

Is een aankoop na 3 dagen niet geregistreerd in jouw account? Check dan of je aan de volgende voorwaarden hebt voldaan:

  • Je bent aangemeld bij Groupcard en hebt ingelogd op de website voordat je de aankoop ging doen.
  • Je bent via de link op Groupcard naar de betreffende webwinkel gegaan en hebt je bestelling geplaatst.
  • De bestelling/order is niet gewijzigd en je hebt geen contact gehad met de webwinkel om de bestelling aan te passen of te annuleren. Bij wijziging van de bestelling kan het namelijk zijn dat de webwinkel een nieuwe order aanmaakt en de registratie via Groupcard komt te vervallen.
  • De instellingen op jouw computer voldoen niet aan de gestelde eisen. Controleer de instellingen op je computer.

Heb je aan bovenstaande voorwaarden voldaan en is een aankoop niet zichtbaar in jouw account? Laat dit dan binnen 30 dagen na aankoop aan ons weten. Log in op Groupcard, ga naar Mijn account en maak een Claim je cashback ticket aan. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.

  • Hoe kan ik een niet-geregistreerde aankoop melden?

Wanneer een aankoop na 3 werkdagen niet zichtbaar is in je account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Log in op Groupcard, ga naar Mijn account en maak een Claim je spaartegoed ticket aan. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.

  • Waarom is het spaartegoed voor mijn aankoop afgekeurd?

Soms word het spaartegoed voor een aankoop door de betreffende webshop afgekeurd. Wellicht heb je je bestelling geretourneerd, tussentijds gewijzigd of geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is kun je, binnen 30 dagen na afkeuring, een Claim je spaartegoed ticket indienen. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop is afgekeurd. Let op: Spaartegoed is nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om jouw spaartegoed alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.

  • Het spaartegoed voor mijn aankoop is incorrect. Hoe kan dit?

Voor aankoopbedragen en het berekenen van de korting is Groupcard afhankelijk van de betreffende webshop. In de meeste gevallen wordt de korting berekend over het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en BTW. Hierdoor kan het aankoopbedrag in je account lager zijn dan het bedrag dat je daadwerkelijk aan de webshop hebt betaald. Klopt jouw cashbackbedrag (berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten) niet, dien dan binnen 30 dagen na de aankoop een Claim je spaartegoed ticket in. Wij gaan dan uitzoeken waarom het spaartegoed incorrect in je account staat.

  • Wanneer kan ik uitbetaling aanvragen?

Je kan uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op Groupcard 1.000 punten (€ 10,-) of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Zodra uitbetaling mogelijk is, wordt dit getoond in jouw account. Bij het overzicht van jouw aankopen verschijnt een knop (groen uitroepteken) om uitbetaling aan te vragen. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag uitbetaling aanvragen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op Groupcard of in het geval van misbruik.

  • Worden er kosten in rekening gebracht als ik uitbetaling aanvraag?

Nee, voor de uitbetaling van een tegoed op Groupcard worden geen kosten in rekening gebracht.

  • Is er een minimum uitbetalingsbedrag?

Ja, uitbetaling is mogelijk zodra jouw tegoed op Groupcard 1.000 punten (€ 10,-) of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Voor tegoeden tot € 10,- kan geen uitbetaling worden aangevraagd.

  • Ik heb een uitbetaling aangevraagd, maar mijn tegoed nog niet ontvangen. Hoe kan dat?

De termijn voor het verwerken van een uitbetalingsaanvraag is maximaal 3 weken. Is deze termijn verstreken en is het tegoed nog niet bijgeschreven? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Rijkerswoerd Ledenpas aanvragen

 

Bewegen in Arnhem

 

Nu korting bij online shops!

Klik hier voor voordeel bij 2500 webshops!

Webwinkels

Tip een vriend(in)!

Laat anderen ook profiteren van de dagelijkse voordelen van de Rijkerswoerd Ledenpas en vertel het door!

Vertel het door.

Rijkerswoerd website


Rijkerswoerd Ledenkaart website

Klik hier voor de website van Rijkerswoerd.

Aanmelden LedenpasMail

Klik voor de voorwaarden

Archief nieuwsbrieven


Rijkerswoerd Ledenkaart

Klik hier voor een overzicht van alle verzonden nieuwsbrieven!